top of page
  • Фото автораДанііл Слізінов

Де керуючій компанії взяти 1$/міс. з квартири на обслуговування IT-інфраструктури



Регулярно обслуговувати інженерні системи будівлі та системи диспетчеризації вимагає від керуючої компанії законодавство, оскільки вони відповідають за безпеку перебування людей всередині.


Обслуговування інженерного обладнання


Заключення договорів на регулярне обслуговуванням самого інженерного обладнання будівлі не викликає суперечок з приводу необхідності це робити.


Керівництво обслуговуючої компанії знає, як донести це до мешканців чи резидентів - якщо хочете, щоб ваш ліфт чи система опалення “працювали і далі” - це регулярні платежі на їх обслуговування.


Обслуговування системи диспетчеризації


Коли мова йде про традиційно виконану систему диспетчеризації будівлі, на її обслуговування заключають договори із мінімальною вартістю, так як вона має вузький функціонал і “там нічому ламатися”. З цими платежами у обслуговуючої компанії теж не виникає “проблем”.


Регулярні роботи зводяться до перевірки дротових з’єднань, заміні перегорілих ламп на металевих шафах за спиною у консьєржа та перевірки спрацювання систем автоматики.


Плата за використання програмного забезпечення


Якщо на об’єкті встановлена сучасна система диспетчеризації із широким функціоналом для керування та можливостями для взаємодії безпосередньо із мешканцями будівлі, то неминуче з’являються ще й регулярні платежі за користування програмним забезпеченням. І ось з цим у керуючої компанії і починаються проблеми.


Більш детально про сучасну систему диспетчеризації будівлі GreenHub можна дізнатися тут.


Як пояснити мешканцям:
  • чому вони мають платити за це “умовний долар” в місяць з квартири;

  • чому без цього не обійтися;

  • чому це вигідно самим мешканцям;

  • де взяти на це гроші не підвищуючи тариф на обслуговування.


Питання довіри


За відсутності стійкої довіри між керівництвом керуючої компанії та мешканцями, для останніх це виглядає як необов’язкові платежі, котрі обслуговуюча компанія просто кладе собі до кишені.


За відсутності довіри, неможливо впровадити ніякі зміни на краще та це, на жаль, дуже розповсюджена ситуація для України. Мешканці не можуть домовитися не тільки з керуючою компанією, але й між собою.


Економічне підґрунтя


Але використання сучасного програмного забезпечення для диспетчеризації будівлі разом із ПЗ для автоматизації роботи самої обслуговуючої компанії має під собою й суто економічні підстави.


Для обслуговування будівлі потрібно менше обслуговуючого персоналу, а значить суттєво зменшується зарплатний фонд на утримання будинку. Це, до речі, одразу перекриває вартість користування самим ПЗ.


Частина сервісів, які, зазвичай надаються сторонніми організаціями, може надаватися самою керуючою компанією, оскільки для цього їй не потрібно буде наймати вузьких спеціалістів.


Наприклад, тільки самостійне надання послуг домофону та керування контролем доступу, теж економить більше грошей мешканцям, ніж вартість використання сучасного ПЗ.


 

Більш детально про те, які послуги може надавати керуюча компанія самостійно, використовуючи програмне забезпечення GreenHub, можна дізнатися тут.


 

Шлях до довіри та прозорості


Впровадження сучасних систем диспетчеризації будівель разом із ПЗ для керування нерухомістю, дозволяє побудувати міцні та довірчі стосунки між керуючою компанією та мешканцями.


Це знижує видатки на обслуговування нерухомості та, разом з тим, вся інформація щодо керування нерухомістю стає прозорою та відкритою. А так як всі охочі мають до неї доступ, це створює всі важелі для ефективного контролю.


 

Дізнатися більше, про сучасне програмне забезпечення DJIN для керування нерухомістю та зниження витрат на обслуговування будівлі, можна тут.

Про переваги готового програмного забезпечення GreenHub для диспетчеризації будівель, можна дізнатися тут.


Comments


bottom of page