top of page
  • Фото автораДанііл Слізінов

Які послуги обслуговуюча компанія може надавати самостійно використовуючи ПЗ GreenHub



Усіма можливостями використання сучасного програмного забезпечення для диспетчеризації будівель GreenHub, можуть скористатися лише ті обслуговуючі компанії та мешканці, всередині будинків яких дійсно є сумісне обладнання. В іншому випадку, буде потрібна обов’язкова модернізація інфраструктури.



Важливість “правильної” інфраструктури


Якщо сумісне обладнання, яке підтримує двосторонній обмін даними та віддалене керування, не було встановлене у процесі будівництва та Ви не маєте змоги чи грошей його замінити, то Ви можете впроваджувати переважно IT-інструменти для полегшення самого процесу керування нерухомістю.


Нажаль, більшість процесів, пов’язаних з інженерними системами, як і раніше, доведеться робити “вручну”.


Дізнатися більше, про сучасне програмне забезпечення DJIN, для керування нерухомістю та зниження витрат на обслуговування будівлі, можна тут.



Для тих, у кого з IT-інфраструктурою все OK


Якщо Вам пощастило мати на своєму об’єкті сучасне інженерне обладнання та сучасну систему диспетчеризації, то Ви маєте всі інструменти для зниження витрат на експлуатацію будівлі та підвищення комфорту перебування мешканців чи резидентів всередині.


Ви можете:

  • моніторити роботу та керувати налаштуваннями всіх інженерних систем через зручний web-інтерфейс та отримувати сповіщення у мобільний додаток керуючої компанії;

  • віддалено знімати покази з лічильників та впровадити автоматичний внутрішній облік;

  • керувати такими системами як SIP телефонія, домофон, контроль доступу, відеонагляд та ін.


Простий інтерфейс ПЗ GreenHub


Користування системою GreenHub схоже на користування веб-сайтом. З роботою в системі впорається будь-який наявний співробітник, оскільки ознайомлення займає менше 15 хвилин, а налаштування не потребує навиків програмування.


Головним екраном в кабінеті користувача є Дашборд - це місце де можна одразу подивитися найважливішу інформацію, щодо системи диспетчеризації будівлі в цілому.


Для кожної з систем на об’єкті є відповідні розділи, де Ви можете побачити більш детальну інформацію чи зробити налаштування.


 

Більш детально, із перевагами використання готового програмного забезпечення для диспетчеризації будівель GreenHub, можна ознайомитись тут.


 


Які послуги може надавати керуюча компанія самостійно


Керуюча компанія може безпосередньо надавати послуги з користування домофонією, контролем доступу, перегляду відеокамер та іншою інфраструктурою об’єкту, згідно своєї внутрішньої політики.


Використовуючи програмне забезпечення GreenHub, керуюча компанія може самостійно керувати цими та іншими системи. Немає необхідності платити регулярні платежі за ці послуги підрядним організаціям. Можливо викликати їх лише за необхідності проведення обслуговування чи ремонту.


Додаткові можливості інтеграції ПЗ GreenHub із DJIN


Для взаємодії систем на об’єкті з мешканцем, в системі GreenHub передбачена інтеграція з клієнтським програмним забезпеченням DJIN для керування нерухомістю.


Мешканець має доступ до даних про споживання ресурсів онлайн та відеокамер на об’єкті, може віддалено відкривати двері та викликати ліфт, приймати SIP дзвінки з домофону безпосередньо у мобільний додаток користувача.


З іншого боку, програмне забезпечення DJIN допомагає керуючій компанії автоматизувати всі рутинні процеси включно із бухгалтерією та повністю перевести комунікацію з мешканцем у електронний формат взаємодії.


 

Більш детально про повний перелік можливостей та переваг клієнтського програмного забезпечення для керування нерухомістю DJIN, ви можете дізнатися тут.

Більше інформації про те, якими системи можна керувати разом із GreenHub, можна знайти тут.

Commentaires


bottom of page